RSS

Monday, March 22, 2010

Rintihan Hatiku


Assalamu'alaikum dan salam ukhwah fillah...
senikata nasyid dari mawaddah ini sungguh memberi makna jika dihayati...selamat mendengar dan mendapat manfaat darinya... moga hiburan yang mendidik jiwa mampu kita mendekatkan lagi diri kita padaNya, InsyaAllah...ameen

Ya Allah Ya Rabbi
Dengarlah tangisan hatiku hambaMu yang hina ini
Terimalah taubatku
HambaMu yang banyak bersalah ini
Ampunkan dosa-dosaku

Engkaulah yang Maha Pengasih
Engkaulah yang Maha Penyayang
Engkaulah yang Maha Pengampun
Engkaulah Penerima Taubat

Rintihanku dengarlah deritaku kerna dosaku
Pengaduanku terimalah janganlah kecewakanku
Permintaanku…
Deritaku dengan dosa dan noda
Di atas perbuatanku yang telah terlanjur
Aku memohon dengan rahmatMu Tuhan
Ampunkan dosa-dosaku

Aku mengadu padaMu Tuhan
Engkaulah adalah tempat mengadu
Tiada siapa dapat mengampunkan
Kecuali Engkau wahai Tuhan

Aku telah menyesal di atas perbuatanku
Terimalah taubatku pimpinlah aku
Ku telah derita aku telah terseksa
Jadikan ketakutanku mensyafaatkanku


0 comments:

About This Blog

"ilahi anta maqsudi waridhaka mathlubi"
Ya Ilahi, Engkaulah tempat matlamat dan tujuanku, dan hanya keredhaanMulah yang sentiasa menjadi cita-citaku